Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Wrocław
BASF przedstawia kolekcję trendów kolorystycznych w motoryzacji na sezon 2020–2021

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Firma BASF zaprezentowała kolekcję Automotive Color Trends („trendy kolorystyczne w motoryzacji”) na sezon 2020–2021, obejmującą różnorodne odcienie i efekty możliwe do uzyskania w nowoczesnych powłokach lakierniczych dla branży motoryzacyjnej.
 BASF przedstawia kolekcję trendów kolorystycznych w motoryzacji na sezon 2020–2021

 BASF przedstawia kolekcję trendów kolorystycznych w motoryzacji na sezon 2020–2021
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć. BASF przedstawia kolekcję trendów kolorystycznych w motoryzacji na sezon 2020–2021
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Projektanci z BASF Coatings z całego świata stworzyli kolekcję o nazwie CODE X, która obejmuje pełną paletę barw: od nowo skomponowanych odcieni bieli po głębokie czernie, oczywiście bez pomijania żadnej z intensywnych barw pomiędzy tymi skrajnościami. Kolory stanowią inspirację dla projektantów pojazdów, które pojawią się na drogach za trzy do pięciu lat. Wiele powłok oferuje dodatkowe efekty wizualne lub specjalną teksturę zapewniającą również ciekawe wrażenia dotykowe.

Preferencje kolorystyczne na świecie są zróżnicowane — od zieleni złamanej szarością poprzez ciepłe beże aż po skalną szarość. W okresie, w którym nowe sposoby myślenia prowadzą do potężnego przewartościowania w stosunkach społecznych, tożsamości i postępie, nowa kolekcja odzwierciedla mieszankę świata fizycznego i cyfrowego, pomagając zachować nadzieję i pozytywny nastrój w obliczu zachodzących zmian.

Region EMEA — odważne i wyraziste odcienie

W Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA) największą popularnością cieszą się łagodne i uspakajające kolory, ale w nowym, odważnym i wyrazistym wydaniu. Zróżnicowane efekty możliwe do uzyskania w ramach tych barw kuszą intrygującym urokiem. Pewne rzeczy są widoczne od razu, inne wymagają dokładniejszego zbadania, a jeszcze inne zaskakują. „Żyjemy w czasach, w których nic nie jest już takie jak dawniej. Możemy wspominać dawne kolory, ale uzupełniamy je o coś nowego i odmiennego” — powiedział Mark Gutjahr, szef działu projektowania kolorów dla branży motoryzacyjnej w EMEA.

Kraje Azji i Pacyfiku — pozytywna, elastyczna postawa

Kolory dla Azji i Pacyfiku odzwierciedlają pozytywne i elastyczne podejście do zmian, konieczności działania i przyszłości. Są to ciepłe i emocjonalne barwy o określonym nastroju. Zamiast kontrastów między bielą i czernią jest raczej rozmycie i płynność, podobnie jak w ludzkich emocjach.

„Tutaj panuje trend indywidualizmu. Żyjemy teraz, ale chcemy, by przyszłość była lepsza” — powiedział Chiharu Matsuhara, szef działu projektowania w regionie Azji i Pacyfiku. „Próbujemy cieszyć się życiem i chcemy być maksymalnie pozytywni, zmieniając skutki naszych wcześniejszych działań”.

Ameryka Północna — wdzięk i prostota

Przyszłe wzornictwo kolorystyczne w Ameryce Północnej będzie oparte na postępie w technologii koloryzacji uwzględniającym większą wrażliwość na ochronę środowiska. Techniczne zaawansowanie będzie przejawiać się we wdzięku i prostocie.

„Śmiało można założyć, że w rozwijaniu nowych technologii dominować będzie przemyślane i racjonalne podejście. Zaskakuje natomiast fakt, jak daleko konsumenci są gotowi odejść od tradycyjnych norm piękna, by zaspokoić swoje zapotrzebowanie na inteligentną i odpowiedzialną paletę kolorów” — powiedział Paul Czornij, szef działu projektowania w obu Amerykach.

Doświadczenia działu Coatings dotyczące kolorów

Co roku projektanci działu Coatings w firmie BASF analizują przyszłe trendy, aby na podstawie wyników tych badań opracować nowe rozwiązania dotyczące powierzchni, tekstury i kolorów. Czerpią inspirację z wielu rzeczy, takich jak przemysł, moda, artykuły powszechnego użytku czy przyroda. Udostępniając swoje ustalenia klientom firmy BASF — projektantom z branży motoryzacyjnej — pomagają im wybrać kolory dla przyszłych modeli samochodów.


otomedia.pl



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Czwartek 18 kwietnia 2024
Imieniny
Apoloniusza, Bogusławy, Go?cisławy

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl