Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk


Jaka forma reklamy internetowej sprawdza się dziś najlepiej?

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Każdy biznes musi dziś myśleć o swojej reklamie. Nie możemy oczekiwać, że klienci zbiegną się do nas, jeśli nie będą wiedzieli o naszym istnieniu. Na początku naszej działalności zawsze pojawia się pytania, jaka reklama zadziała najlepiej u nas. W końcu nie chcemy wyrzucać pieniędzy w błoto i zatrudniać osoby do rozdawania ulotek. Na szczęście są darmowe metody, które równie dobrze mogą się u nas sprawdzić.
Jaka forma reklamy internetowej sprawdza się dziś najlepiej?

Marketing szeptany zawsze się sprawdzi

To najlepsza forma marketingu, która jednocześnie wciąż ma największy potencjał. Niestety nie zawsze jest od nas w pełni zależna, bo opiera się na zadowoleniu naszych klientów. Kiedy ktoś z ich znajomych szuka fachowca działającego w naszej branży, klient może nas polecić i w ten sposób zapewnić nam zastrzyk nowych konsumentów. Niestety ma to też swoje minusy. Im większe oczekiwania, tym większa szansa na to, że się komuś nie spodobamy. Poza tym nie każdy klient jest zadowolony, a ci, który się rozczarowali, będą bardziej skłonni zniechęcać wszystkich ludzi wokół nas do skorzystania z naszych usług.

Darmowe reklamy na social mediach

Profil marki w social mediach nie jest obowiązkowy, ale warto go założyć i o niego dbać. Regularne publikowanie sprawia, że docieramy do większej ilości osób i zwiększamy swoje szanse na zostanie zauważonym. Poza tym wiele osób dziś preferuje kontakt za pomocą wiadomości prywatnych na Facebooku czy Instagramie, bo są szybsze, nieformalne, a do tego jesteśmy do nich przyzwyczajeni. Jeśli wiesz, że w social mediach możesz znaleźć wielu klientów, dobrze byłoby o nich pomyśleć. To kolejna forma darmowej reklamy, a do tego pomaga nam budować wiarygodny wizerunek naszej formy i zachęcać do nas nowych użytkowników.

Postaw na newsletter na swojej stronie

Nie ma lepszego sposobu na przypomnienie o sobie klientowi, niż wysłanie mu co kilka dni maila z informacją o nowościach w naszym sklepie. Załóż newsletter na swojej stronie, żeby każda zainteresowana osoba mogła spokojnie do niego dołączyć. To oszczędza jej czas, bo nie musi ręcznie niczego sprawdzać, a do tego zwiększa szanse, że do nas wróci. Pisanie wiadomości może być na początku trudne i czasochłonne, ale jeśli masz kogoś, kto zajmuje się twoimi social mediami, to od razu możesz mu zlecić również takie zadanie. Dzięki temu odciążysz siebie i zapewnisz sobie pamięć u klientów.

Źródło: https://mediaclick.pl/reklama-w-internecie/


MR



o © 2007 - 2021 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl